|

Γιορτή Τριών Ιεραρχών και κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας 2025

Σήμερα, το σχολείο μας αφιέρωσε ένα δίωρο για να τιμήσει τους Τρεις Ιεράρχες, τους ιεράρχες των γραμμάτων. Το συντονισμό της γιορτής είχε η εκπαιδευτικός Θεολόγος του σχολείου, Λαμπρινή Καίσαρη. Ένα σύντομο χαιρετισμό και ομιλία για τη σημασία της γιορτής έκανε η διευθύντρια του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων, Σταυρούλα ΧαΪδεμενάκου. Με την ολοκλήρωση της γιορτής, μαθητές και μαθήτριες αλλά και εκπαιδευτικοί έκοψαν τη βασιλόπιτα και όλοι/ όλες ευχήθηκαν για μια καλή και δημιουργική χρονιά.

Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo