Γιορτή Τριών Ιεραρχών και κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας 2025
Σήμερα, το σχολείο μας αφιέρωσε ένα δίωρο για να τιμήσει τους Τρεις Ιεράρχες, τους ιεράρχες των γραμμάτων. Το συντονισμό της γιορτής είχε η εκπαιδευτικός Θεολόγος του σχολείου, Λαμπρινή Καίσαρη. Ένα σύντομο χαιρετισμό και ομιλία για τη σημασία της γιορτής έκανε η διευθύντρια του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων, Σταυρούλα ΧαΪδεμενάκου. Με την ολοκλήρωση της γιορτής, μαθητές και μαθήτριες αλλά και εκπαιδευτικοί έκοψαν τη βασιλόπιτα και όλοι/ όλες ευχήθηκαν για μια καλή και δημιουργική χρονιά.
