|

Σχολική εκδήλωση για τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας ελληνικής γλώσσας

Στις 12 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκδήλωση για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Ελληνικής Γλώσσας, την οποία επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός Κωνσταντίνα Καστάνη και παρουσίασαν μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης. 

Κατά τη διάρκειά της καταδείχθηκε η συνέχεια της Ελληνικής από τα βάθη των αιώνων έως σήμερα καθώς και η συνεισφορά της στην οικοδόμηση του Δυτικού Πολιτισμού. Έγιναν αναφορές στην ευρεία χρήση της ανά μεγάλες χρονικές περιόδους και στην αξιοποίησή της στη διάδοση του Χριστιανισμού. Παρουσιάστηκαν ρήσεις που εκφράζουν διαχρονικά τον θαυμασμό καλλιτεχνών, επιστημόνων,  τεχνοκρατών και ανθρώπων του πνεύματος προς αυτήν. Αναφέρθηκαν επίσης θέσεις σύγχρονων πολιτικών και επιστημόνων που προτείνουν την Ελληνική, συμβολικά, ως επίσημη γλώσσα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η απαγγελία  τέλος σχετικών ποιημάτων μάς προσέφερε την αισθητική απόλαυσή της. 

Στα μέσα περίπου του εορτασμού είχαμε τη χαρά να συνδεθούμε μέσω Skype με το Ελληνικό Τμήμα  Ελληνικής Γλώσσας στο Κισινάου της Μολδαβίας. Η εκεί αποσπασμένη δασκάλα Νάντια Δανιήλ καθώς και οι μαθητές και μαθήτριές της συνομίλησαν μαζί μας. Κυρίως μας ανέφεραν τους λόγους που μαθαίνουν Ελληνικά. Κάποιοι από αυτούς έχουν ελληνικές ρίζες. Κοινή συνισταμένη τους  η αγάπη τους για τους Έλληνες και την Ελλάδα. Οι δικοί μας μαθητές και μαθήτριες ανταποκρίθηκαν με συγκίνηση. Ήταν μια πολύ όμορφη στιγμή της γιορτής μας.

Έτσι λοιπόν, χρησιμοποιώντας κείμενα, μουσική, videos, εικόνες, ποιήματα και μικρές συζητήσεις ανταλλαγής εμπειριών και απόψεων δημιουργήθηκε ένα ζεστό και εποικοδομητικό κλίμα που μας έδωσε τη δυνατότητα να νιώσουμε τη σύνδεση που προφέρει η γλώσσα με ανθρώπους από άλλους χρόνους και τόπους καθώς και να εκτιμήσουμε το πολύτιμο προνόμιό μας να μιλάμε Ελληνικά.

Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo
Google Photo