Οπτικοακουστικό και Προωθητικό Υλικό

Ψηφιακό και οπτικοακουστικό υλικό προβολής του Εσπερινού ΓΕΛ Ιωαννίνων
Η ψηφιακη παρουσια

του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων

Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους και αναζητήστε το σχολείο μας σε πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης, βρείτε videos, podcasts και audiobooks που δημιούργησαν οι μαθητές/ τριες μας και επικοινωνήστε με μέλη της ομάδας μας.

5 σημεια αναφορασ

Προβάλλουμε με σεβασμό – συμμετέχουμε με περηφάνεια

Η παρουσία μαθητών και μαθητριών σε εικόνες και βίντεο που αναδεικνύουν τις δράσεις του σχολείου λειτουργεί ως εργαλείο ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης, ειδικά σε ένα Εσπερινό Λύκειο όπου οι περισσότεροι μαθητές συνδυάζουν απαιτητικές υποχρεώσεις (εργασία, οικογένεια, επαναστροφή στην εκπαίδευση). Η δημόσια ανάδειξη της προσπάθειας και της συμμετοχής τους μέσα από δημιουργικό υλικό δίνει φωνή σε ανθρώπους που συχνά μένουν αόρατοι στην κοινωνία και συμβάλλει στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής τους ταυτότητας.

Κάθε δημοσίευση που σχετίζεται με τους μαθητές/μαθήτριες θα πρέπει να αποτυπώνει με σεβασμό την προσωπική, πολιτισμική και κοινωνική τους ταυτότητα, χωρίς να τους εκθέτει ή να προβάλλει στερεοτυπικά χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί και οι διαχειριστές των σχολικών προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα χρειάζεται να επιλέγουν υλικό που ενδυναμώνει τους μαθητές, αναδεικνύει την προσπάθεια και τη συνεργασία, και αποφεύγει κάθε είδους εμπορευματοποίηση ή υπερβολική αισθητικοποίηση.

Η σχολική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς μια πράξη προβολής, αλλά μια ευκαιρία διαμόρφωσης εκπαιδευτικής κουλτούρας. Η επιλογή των εικόνων και των βίντεο θα πρέπει να στοχεύει στην ανάδειξη θετικών συμπεριφορών, αξιών όπως η συνεργασία, ο σεβασμός, η πρόοδος και η δια βίου μάθηση. Με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές βλέπουν τον εαυτό τους να συμμετέχει ενεργά σε μια κοινότητα μάθησης που τιμά τη δέσμευση και την προσπάθεια.

Η ανάρτηση σχολικών βίντεο σε δημόσιες πλατφόρμες όπως το YouTube δεν πρέπει να γίνεται αποσπασματικά ή ευκαιριακά, αλλά να συνοδεύεται από σαφές παιδαγωγικό και επικοινωνιακό πλαίσιο. Ο τίτλος, η περιγραφή και το περιεχόμενο του βίντεο πρέπει να υπηρετούν τον σκοπό της εκπαιδευτικής κοινότητας, να προβάλλουν θετικά παραδείγματα, και να μη στοχεύουν απλώς στην αύξηση της απήχησης ή των προβολών. Η επιλογή μουσικής, αισθητικής και τρόπου παρουσίασης οφείλει να αποπνέει σεβασμό και εκπαιδευτική ευθύνη.

Όταν οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στη λήψη φωτογραφιών, τη δημιουργία βίντεο ή ακόμα και στη διαχείριση ενός σχολικού λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε καλλιεργούνται δεξιότητες ψηφιακής δημιουργικότητας, κριτικής σκέψης και υπευθυνότητας. Παράλληλα, ενισχύεται η δημοκρατική λειτουργία του σχολείου, καθώς δίνεται η ευκαιρία στους ίδιους να εκφράσουν τη φωνή τους και να συμβάλλουν στη δημόσια εικόνα της σχολικής κοινότητας, πάντα με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών.

περιοδικο

εσπερινές φωνές

Το ηλεκτρονικό περιοδικό γεννήθηκε από την ανάγκη να ακουστεί πιο δυνατά η φωνή των Εσπερινών Γενικών Λυκείων της χώρας. Απευθύνεται σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και την ευρύτερη κοινότητα που στηρίζει την προσπάθεια των σχολείων αυτών να προσφέρουν πραγματικές ευκαιρίες εκπαίδευσης και εξέλιξης σε ενήλικες και ανήλικους μαθητές. Οι θεματικές ενότητες του περιοδικού περιλαμβάνουν, Απόψεις και εμπειρίες ζωής, που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα και τη δύναμη των ανθρώπων που επιλέγουν τον δρόμο της γνώσης σε κάθε ηλικία, Παρουσίαση δράσεων από Εσπερινά ΓΕ.Λ. όλης της χώρας, Συνεντεύξεις μαθητών και εκπαιδευτικών, Αφιερώματα σε εκπαιδευτικά προγράμματα και συνεργασίες με την τοπική κοινωνία, Καλλιτεχνική έκφραση μαθητών/ τριών και αποφοίτων.

Ευρωπαϊκά Προγράμματα

Ο τοιχοσ τησ

Φωτογραφίας του Μήνα

Κάθε μήνας και μία φωτογραφία… από τους μαθητές/ μαθήτριες και τους αποφοίτους του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Ιωαννίνων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

γιατί επιλέγω Εσπερινό ΓΕΛ