Συμμετοχή στην eTwinning δράση για το STEM 2.0
Σε συνέχεια της συμμετοχής του Εσπερινού ΓΕΛ Ιωαννίνων στη δράση για το STEM (2018), επιλέχθηκε για μια ακόμη φορά να συμμετάσχει στη δράση eTwinning για το STEM 2.0
Το σχολείο έχει παραλάβει δωρεάν εξοπλισμό Arduino με σκοπό την ανάπτυξη έργων για επίλυση αυθεντικών προβλημάτων, προκειμένου να αποδειχθεί στους μαθητές σχετικά με τις σταδιοδρομίες που σχετίζονται με STEM και τα οφέλη της απασχόλησης τους σε αυτούς τους τομείς και να λειτουργήσει το σχολείο ως πολλαπλασιαστής.
Υπεύθυνος για τη δράση είναι ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας Χρήστου Περικλής.
